Being aupair · lifestyle

Läävä ja KonMari

Läävä on tosi oikea sana kuvaamaan huoneeni. No, se ei ole helvetin likainen kuin todellinen sikolätti, mutta se on erittäin sotkuinen.

 Possu juomassa - Sus scrofa sika karsina aitaus sikolätti laidun kotieläin juomapiste juoda juoma-automaatti lätäkkö karjanhoito kotieläin maatalous saparo onnellinen juottolaite

Asun perheessä, jossa on kaksi lasta, pienempi pupu rakastaa huonettani niin paljon. Hän tykkää siirtyyminen ikkunasta mun sängylle.

Voi hitto, melkein joka kerta, hän tuo leluja tai random juttuja huoneeseeni.  Ja olin niin laiska puhdistaa jälkeen.

Kato mun sängyä, olen nukkunut toi Aku Ankka kirjan ja deodorantin kanssa monta päivää …

Mun lipastolla …

Niille, jotka eivät vielä tiedä, että tuo musta kori on minun meikki ja ihonhoito laatikko 🙂

En tiedä mikä tämä on …

Mutta, tämä on varmasti minun lääkelaatikko. Ne tuotteet, jotka olen juuri ostanut 🙂

Tää on ainoa pieni “toimisto alue”. Se näyttää puhtaalta, koska pikku pupu oli juuri ottanut kaikki toi lipastoon 🙂

Eilen päätin tehdä vallankumouksen. Käytän KonMari-menetelmää järjestämään huoneeniksi.

Kaikki tiedot suomeksi löytyvät täältä

Tiivistän sen 3 vaiheeseen:

  1. Ota kaikki pois

2. Siivota

Kyllä, käytin tätä. Olin niin laiska mennä hakemaan kunnon puhdistuainetta ja tämä kasvovesi haisee niin paljon alkoholialta, jotenka käytin sitä siivoukseen. Ostin tuon toisen Madaralta jotenka olen halunnut heittää tämän pullon pois.. haha

3. Luokitella

Käytin postilaatikoita järjestämään asioita järjestyksessä, ja ripustan ohjeet näin, siltä varalta että unohdan milloin ja miten näitä tuotteita käytetään.

Ja laittaa vähän kirjoja yöpöydälle 🙂

Kaikki huppareita ovät samassa laatikossa nyt

Olin niin onnellinen, kun heräsin tänä aamuna. Se kesti vain 3 ja puoli tuntia, mutta se oli todella hauskaa ja en väsynyt sen jälkeen. Ehkä siksi, että mun huonee on liian pieni ja mulla ei ole paljon asioita 🙂

Mutta, lopetan tämän tältä erää.

Kiitos paljon kun luit minun ensimmäistä viestista suomeksi 🙂

And, thank you so much for correcting this post and teaching me some Finnish Santeri 🙂 You are super 🙂

Moikka,

x Tammi

4 thoughts on “Läävä ja KonMari

  1. Hi, my little Finish can not understand all the post. It would be great if this page have English teanslatipn automaticly.
    thank you very much,
    Love from Phuong – hanoi-vietnam

    Like

Leave a Reply

